هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

برند های هلدینگ گروه سه

علامت تجاری Poroty

علامت تجاری پُروتی با شماره ثبت 270158 و “Poroty” با شماره ثبت 308029  با مالکیت شرکت کشت و صنعت و دام کاهو  در طبقه بندی های متعدد با برند پُروتی در زمینه تولید و بسته بندی گوشت سایر ماکیان (قرقاول، کبک، بوقلمون و…) بصورت گوشت تازه و منجمد و فرآورده های گوشتی از جمله سوسیس و کالباس قرقاول و تخم خوراکی طیور در خراسان رضوی فعال می باشد.

شرکت کشت و صنعت و دام کاهو، فعالیت مستمر در زمینه تولید و پرورش سایر ماکیان(قرقاول، کبک و بوقلمون) را با ثبت برند پُروتی برای ارائه محصولات چه در بازار داخلی و چه در زمینه صادرات دارد. برند تجاری پُروتی Poroty محصولات متعدد و متنوعی از گوشت قرقاول و سایر ماکیان و همچنین فرآورده های (گوشتی، پروتئینی) و غذاهای آماده تولید نموده و طعم و مزه واقعی و منحصر به فرد گوشت سایر ماکیان را به افرادی که به دنبال تست مزه های جدید و لاکچری هستند میچشاند. 

گوشت سایر ماکیان به خصوص گوشت قرقاول منبع غنی از ویتامین ها و مواد معدنی میباشد، به دلیل داشتن پروتئین بالا و کالری کم پیشنهاد بسیاری از پزشکان برای درمان و همچنین پیشنهادی عالی برای ورزشکاراران جهت عضله سازی و تناسب اندام است. از این رو پُروتی Poroty تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات بیشتر با گوشت لذیذ این پرنده(قرقاول) برای شما هموطنان عزیز در برنامه کار خود دارد.

لیست محصولات گوشتی پُروتی موجود در بازار

 گوشت تازه و منجمد قرقاول، غذاهای آماده با گوشت قرقاول (کوردون بلو قرقاول، پاستری قرقاول، کروکتای با سوسیس قرقاول، اسکاچ پای گوشت قرقاول، کی یِو گوشت قرقاول)، گوشت تازه و منجمد کبک، گوشت تازه و منجمد بوقلمون، تخم خوراکی بوقلمون، گوشت تازه و منجمد اردک، گوشت غاز تازه و منجمد. 

لیست محصولات پُروتئینی پُروتی موجود در بازار

سوسیس کابانوسی، سوسیس سوجوق، سوسیس پپرونی، سوسیس چوریتسو، سوسیس کراکُف، سوسیس کراکور باربیکیو، سوسیس فرانکفورتر حلزونی، کوکتل انگلیسی( کوکتل انگشتی)، کالباس سالامی، کالباس بولونیا، کالباس سوجوق.

علامت تجاری معدن کاوان دونیت پارس

یکی دیگر از برندهای هلدینگ گروه 3 معدن کاوان دونیت پارس میباشد که با شماره ثبت 244912 طبقه 37 استخراج معادن مشغول به کار می باشد.

شرکت معدن کاوان سپهر آکام پارس در بخش معدن با برند تجاری دونیت پارس فعالیت خود را درزمینه استخراج سنگ کرومیت و منیزیت در استان خراسان رضوی ادامه می هد.

علامت تجاری گیانا

علامت تجاری “گیانا” با شماره  330194 در استان خراسان رضوی – شهر مشهد ثبت شده است.

طبقات ثبت شده برند گیانا متنوع و بیشترین فعالیت در زمینه تولید نوشیدنی های گیاهی می باشد .

نوشیدنی های فراسودمند گیاهی می توانند توجه بخش زیادی از جامعه را به خود جلب کنند زیرا این نوشیدنی ها می توانند به عنوان یکی از محصولات غذایی سرشار از ویتامین و پریبیوتیک، بخش قابل توجهی از نیازهای بدن انسان را تامین کنند. پریبیوتیک های موجود در این نوشیدنی ها میتوانند با کمک به رشد پروبیوتیک ها در روده انسان اثرات سلامت بخشی ایجاد کنند.

انواع نوشیدنی های فراسودمند گیانا شامل :

انواع عرقیات گیاهی، نوشابه های گاز دار و بدون گاز، نوشیدنی های ورزشی، نوشابه های گیاهی گازدار بر مبنای عرقیات، نوشابه های گیاهی بدون گاز بر مبنای عرقیات، نوشیدنی های گیاهی، آب آشامیدنی بدون گاز (بدون افزودنی)، آب آشامیدنی، نوشیدنی تهیه شده از آلوئه ورا غیر الکلی