هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

فراسودمند کیانا صنعت

صنایع غذایی نوشیدنی فراسودمند کیانا صنعت

صنایع غذایی نوشیدنی

گیانا

نوشیدنی های گازدار و بدون گاز، عرقیات گیاهی،آب آشامیدنی بدون افزودنی، نوشابه های آب میوه ای

غذاهای فراسودمند (Functional Foods) غذاهایی دارای ظاهری مشابه با غذاهای متداول هستند و در برنامه غذایی روزانه مصرف می شوند. شواهد علمی معتبر موجود، موید این است که این غذاها افزون بر ارزش تغذیه ای پایه، دست کم دارای یک خاصیت مشخص و به اثبات رسیده ارتقا سلامت، پیشگیری کننده و کاهش دهنده بیماری هستند، مانند غذاهای غنی شده با ویتامین ها و املاح، فرآورده های غذایی پروبیوتیک و غذاهای حاوی مواد موثر، غذاهای فرمول بندی شده، مکمل های غذایی.

مرحله جدایی ناپذیری که علم مواد غذایی فراسودمند برای شناسایی غذاهای فراسودمند استفاده می کند، تعیین ترکیب های زیست فعال غذایی است که بر سلامت مفید تاثیر می گذارد. ترکیبات زیست فعال، مواد غذایی پایه و اساس همه غذاهای فراسودمند هستند و از منابع مختلفی مانند گیاهان، قارچ ها و حیوانات می آیند.

امروزه تمرکز علوم پزشکی از درمان به جلوگیری از بروز بیماری ها تغییر یافته و در نتیجه استفاده از غذاهای فراسودمند که هدف از مصرف آنها افزایش دوران سلامتی است و نه افزایش دوران زندگی، رونق یافته است.

شرکت کیانا صنعت فعالیت خود را در استان خراسان رضوی – مشهد با ثبت علامت تجاری گیانا با شماره ثبتی 330194  آغاز نموده است.

دسته بندی تولیدات این شرکت  غالبا نوشیدنی می باشد که بسیار متنوع بوده و در اختیار هموطنان گرامی قرار گرفته است.

تولیدات شامل:

نوشابه های آب میوه ای، نوشیدنی های ورزشی، نوشابه های گیاهی بر مبنای عرقیات گاز دار و بدون گاز، انواع نوشیدنی های گیاهی، آب آشامیدنی بدون افزودنی، آب آشامیدنی بدون گاز، نوشیدنی فراسودمند آلوئه ورا .