هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

نوژن دشت پارسه

شرکت نوژن دشت پارسه

کشاورزی

کنستانتره، میوه خشک، پودر میوه

محصولات برند پُم پُم

، دانش بنیان

تکنولولوژی map ،technoforming، darfresh ،silling

چغندر لبویی پُم پُم

چغندر لبویی پُم پُم محصول جدید از شرکت نوژن دشت پارسه است که به صورت بخار پزشده و آماده سرو در بسته بندی وکیوم به بازار عرضه می شود. این محصول به دلیل اینکه بخار پز شده است رنگ و طعم و خاصیت خود را حفظ کرده و با بهترین کیفیت در دسترس شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

ارزش غذایی لبو و برخی از خواص آن:

یک فنجان لبوی خام محتوی مقادیر زیر از مواد مغذی است:

  • ۵۸ کالری؛
  • ۱۳ گرم کربوهیدرات که از این مقدار ۹ گرم را قندها و ۴ گرم را فیبر تشکیل می‌دهد؛
  • ۲ گرم پروتئین.

بسته به کارخانه‌ی تولیدکننده‌ی آب‌ لبو ارزش تغذیه‌ای یک بسته‌ی ۲۹۶ میلی‌لیتری آب‌ لبو به شرح زیر است:

  • ۴۴ کالری؛
  • ۱۱ گرم کربوهیدرات که از این مقدار ۱ گرم را فیبر و ۸ گرم را قندها تشکیل می‌دهند؛
  • ۲ گرم پروتئین.

بهتر است برچسب روی آب‌ لبو را بخوانید تا محصول مصرفی دارای شکر افزوده‌ نباشد.

لبو ۱٪ نیاز روزانه‌ی فرد به ویتامین A، میزان ۲٪ کلسیم، ۱۱٪ ویتامین C و ۶٪ آهن را تأمین می‌کند.

ویتامین C آنتی‌اکسیدانی است که در ساخت کلاژن، برخی پیام‌رسان‌های عصبی و سوخت‌وساز پروتئین‌ها نقش کلیدی بازی می‌کند. آهن یک بخش ضروری هموگلوبین است. هموگلوبین پروتئینی است که اکسیژن را از ریه‌ها به بافت‌های بدن انتقال می‌دهد و برای رشد و عملکرد سلول‌ها ضروری است. کمبود آهن می‌تواند منجر به بروز برخی از انواع کم خونی (آنمی) شود.

لبو منبعی غنی از فولات و منگنز است. همچنین لبو محتوی تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، پانتوتنیک اسید، کولین، بتائین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی (زینک)، مس و سلنیم است.

فولات برای سوخت‌وساز مناسب، داشتن پوست سالم، موی سالم و محافظت دهان از زخم ها موردنیاز است. مصرف خوراکی های حاوی اسید فولیک در دوران بارداری توصیه می‌شود. مطالعات نشان می‌دهند که مصرف آن در دوران بارداری می‌تواند به وزن مناسب نوزاد حین تولد کمک کند و از اختلالات قلبی مادرزادی و سایر اختلالات مانند نقص لوله‌ی عصبی در نوزادان جلوگیری کند.

منگنز در بدن به مقدار کمی موردنیاز است، ولی همین مقدار برای وظایف مختلفی موردنیاز است. کمبود منگنز می‌تواند موجب ناباروری، ناهنجاری استخوانی، ضعف بدن و تشنج شود.

لبو سرشار از فیبر است. ازاین‌رو یکی دیگر از خواص لبو این است که در حفظ سلامت دستگاه قلبی-عروقی و مقابله با سرطان مؤثر است.

چغندر لبویی پُم پُم

_MG_1075-min

از دیگر فرآورده های حاصل از لبو که در شرکت نوژن دشت پارسه تولید و بسته بندی می شود می توان به آب لبو، چیپس لبو و پودر لبو اشاره کرد که تمام خواص لبو را دارا بوده و با بهترین کیفیت و بسته بندی Map در دسترس شما مشتریان گرامی قرار می گیرد.

چیپس لبو پُم پُم

پودر لبو پُم پُم