هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

شرکت کشت و صنعت و دام کاهو

مشخصات شرکت

قرقاول، کبک، اردک و بوقلمون

تخم نطفه دار، جوجه یک روزه و مولد، انواع فرآورده های گوشتی و پروتئینی

پُروتی Poroty

دارنده آرم حلال سایر ماکیان

قرقاول، کبک، اردک و بوقلمون به روش MAP

یکی از گوشتهای لذیذی که میتوانید جایگزین گوشت مرغ کنید، گوشت کبک است. خواص گوشت کبک به قدری زیاد است که حتی می تواند جای گوشت قرمز را در برنامه غذایی شما بگیرد.
از خواص گوشت کبک در طب سنتی برای درمان بیماریهایی همانند: درد مفاصل، تقویت قوای جسمی و جنسی، تقویت حافظه، قطع تب و برطرف کردن مشکلات عصبی استفاده میشود. برند پُروتی Poroty گوشت کبک پُروتی را بصورت بسته بندی با تکنولوژی Map به بازار عرضه نموده است که در حفظ کیفیت و ماندگاری بهتر گوشت نقش بسزایی دارد.

در بسیاری از کشورها گوشت قرقاول به دلیل کالری کم و پروتئین بالا یکی از سالم ترین گزینه های پروتئین گوشتی برای سلامتی انسان معرفی می شود. قرقاول ها پرندگان بسیار مقاومی هستند و معمولا در پرورش آنها از دارو و آنتی بیوتیک استفاده نمی شود، به همین دلیل گوشت قرقاول برای داشتن یک رژیم غذایی سالم جایگزین بسیار خوبی می باشد. گوشت قرقاول پُروتیPoroty با بسته بندی باکیفیت و ماندگاری بالا در بازار موجود می باشد. پُروتی گوشت قرقاول را هم بصورت بسته بندی گوشت منجمد و گوشت تازه با کیفیت گرید A به بازار عرضه نموده است. 

گوشت بوقلمون به دلیل بافت ویژه ای که دارد هنگام طبخ حجم خود را از دست نمی دهد. گوشت بوقلمون به عنوان يكي از بهترين منابع تامين پروتئين حيواني و مواد معدني با كلسترول و چربي كم شناخته شده است. مصرف گوشت بوقلمون به خصوص براي افرادي كه به دليل داشتن بيماري هاي خاص مانند بيماري قلبي و چربي خون بالا قادر به استفاده از گوشت قرمز نيستند گزینه بسیار مناسبی است. گوشت بوقلمون پُروتیPoroty با بسته بندی Map هم اکنون در فروشگاه ها موجود می باشد.

تکنولوژی استفاده از اتمسفر بدون خلاء کمک بسزایی در حفظ کیفیت گوشت و ماندگاری آن دارد. تلاش ما رساندن بهترین و با کیفیت ترین محصولات به شما مشتریان هزیز است.

انواع تخم خوراکی و نطفه دار پُروتی

تخم کبک و تخم قرقاول پُروتی به صورت بسته بندی خوراکی و همچنین تخم نطفه دار برای شما هموطنان عزیزقابل دسترس است.

بسته بندی تخم خوراکی 6 عددی و 10 عددی آماده سفارش می باشد.

انواع فرآورده های پروتئینی پُروتی

سوسیس و کالباس گوشت قرقاول پُروتی، محصولی مناسب جهت بازارهای صادراتی به کشورهای همسایه می باشد. تجار و بازرگانان عزیز با توجه به اینکه این محصول برای اولین بار در ایران تولید شده می تواند در ردیف کالاهای پرفروش صادرات قرار گیرد، باعث افتخار است جهت سفارش و همکاری با ما در ارتباط باشید.

محصولات پروتئینی پُروتی با دارا بودن 70_90% گوشت قرقاول از پروتئین بالایی برخوردار است و اصالت طعم و مزه گوشت قرقاول را با تست محصولات ما به حافظه چشایی خود بسپرید و لذت ببرید. 

جهت سفارش انواع سوسیس و کالباس گوشت قرقاول پُروتی لطفا با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید.

09029209797 – 09029208383

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوسیس چوریتسو

فرانکفورتر

سوسیس سوجوق

کوکتل انگلیسی

کالباس سالامی

کالباس سوجوق

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سوسیس کابانوسی

سالامی پپرونی

کالباس بولونیا

کراکُف دودی

سوجوق

کراکور BBQ

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فینگرفودهای پُروتی با گوشت قرقاول_کبک_بوقلمون

————————————————————————————————————————————————————————————

برای اولین بار در کشور مفتخریم محصولات جدید و غذاهای آماده با بهترین طعم و کیفیت و لذیذترین تست چاشنی ها در گوشت قرقاول و محصولات فرآوری شده ازگوشت ( کبک، قرقاول و بوقلمون ) را به شما دوستان عرضه کنیم.

کروکتای، کوردون بلو، اسکاچ پای، کی یِو و پاستری  از جمله محصولات پُروتی Poroty تهیه شده از گوشت قرقاول هستند که با طعم و مزه عالی یک پیشنهاد لاکچری و منحصر به فرد برای دوستانی که به دنبال امتحان کردن مزه های خاص و لذیذ هستند. اصالت طعم گوشت قرقاول را با محصولات پُروتی تجربه کنید.

قرقاول دارای گوشتی نرم و لطیف و سریع الهضم است و در درمان بیماری های کم خونی، بی خوابی، ضعف عمومی، تقویت حافظه و قوای بدن تاثیرگذار می باشد.

گوشت قرقاول با پروتئین بالا و کالری پایین غذایی بسیار عالی برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند می باشد.

گوشت قرقاول در تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین تقویت قوای جسمی و جنسی بسیار عالی عمل می کند.

———————————————————————————————————————————————————————————–

پاستری کالباس قرقاول

کی یِو گوشت قرقاول

اسکاچ پای قرقاول

کوردون بلو گوشت قرقاول

کروکتای با سوسیس دودی قرقاول

گوشت قرقاول پُروتی - تازه و منجمد

————————————————————————————————————————————————————————————–

گوشت قرقاول و سایر ماکیان پُروتی با بسته بندی کاملأ بهداشتی وکیوم شده؛ که کیفیت گوشت و ماندگاری آن را به خوبی حفظ می کند برای سفارش شما مشتریان عزیز به بازار عرضه شده است.

با همکاران ما در واحد فروش با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید. 

09029209797   –    09029208383

————————————————————————————————————————————————————————————