هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

اقامتگاه بومگردی نرگس خاتون – خراسان رضوی، رادکان

اقامتگاه بومگردی نرگس خاتون – خراسان رضوی، رادکان

اقامتگاه بومگردی نرگس خاتون

این خانه سنتی دو خوابه در روستای رادکان واقع شده است که تا شهر چناران حدود 20 کیلومتر و تا مشهد 70 کیلومتر فاصله دارد. فاصله زمانی تا مشهد حدود 1 ساعت و نیم می باشد. این اقامتگاه به سبک معماری سنتی منطقه ساخته شده است که می توانید در آن لذت زندگی سنتی را تجربه کنید.

اقامتگاه بومگردی نرگس خاتون در روستای کهن و باستانی با قدمتی دیرینه و با مردمانی خون گرم واقع شده است که از جاذبه های روستای رادکان می توان به : برج نجوم رادکان، رودخانه دائمی، یخدان رادکان، حمام رادکان و…. اشاره کرد که قدمت برخی از آثار به دوران قاجار می رسد. اقامتگاه نرگس خاتون در خیابان اصلی و در جنب بازار واقع می باشد که امکان دسترسی راحت برای تامین مایحتاج روزانه گردشگران عزیز فراهم است.

یخدان رادکان

حمام رادکان - دوره قاجار

برج رادکان

خانه سنتی نرگس خاتون دارای 3 اتاق خواب و 2 سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و محوطه حیاط بسیار زیبا با تخت جهت استراحت و لذت بردن از آب و هوای فوق العاده این روستا می باشد. یکی از مزیت های این اقامتگاه زیبا اجاره به صورت دربست و در اختیار می باشد که می توانید اوقات خوشی را همراه با خانواده بگذرانید. جهت اقامت از یک تا چند روز به شماره تماس موجود در کانال تلگرام مراجعه فرمایید. 

تصاویری از اتاق ها و محوطه بسیار زیبای خانه سنتی نرگس خاتون را برای شما گرد هم آورده ایم. برای تماشای تصاویر بیشتر و اطلاع از جاذبه های گردشگری اطراف خانه سنتی نرگس خاتون در روستای رادکان به کانال تلگرام با آی دی زیر مراجعه فرمایید.

narges_khatoooon@

t.me/narges_khatoooon

برای دسترسی راحت به خانه سنتی نرگس خاتون رادکان با نقشه از طریق گوگل مپ آدرس زیر را کلیک کنید.

اقامتگاه بومگردی نرگس خاتون

عزیزانی که از طریق سایت ما group3.ir  با خانه سنتی نرگس خاتون آشنا شده و تمایل به اقامت در این خانه بومگردی زیبا را دارند با آوردن نام سایت ما از میزبان تخفیف ویژه دریافت خواهند کرد.

group3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *