هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

لاتاری 2025 و گرین کارت آمریکا

لاتاری 2025 و گرین کارت آمریکا

لاتاری

لاتاری (lottory) به معنای قرعه کشی یا بخت آزمایی است. به هر برنامه ای که در طی آن به وسیله انجام قرعه کشی به برخی از شرکت کنندگان جایزه داده شود؛ لاتاری می گویند. معمولاً هدف از برگزاری لاتاری ها این است که افراد شانس خود را امتحان کنند و بتوانند به رویاهای خود برسند.

  • لاتاری به عنوان بهترین و ساده ترین روش جهت مهاجرت به آمریکا، زمان بسیار اندکی را می طلبد. به عبارت دیگر، از زمان ثبت نام لاتاری تا برنده شدن در آن تنها به 2 سال زمان نیاز است. در صورتی که سایر راه های مهاجرت و دریافت گرین کارت شاید سال های زیاد به طول می انجامد.
  • هیچ گونه محدودیت سنی، فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و غیره در این قرعه کشی وجود ندارد. بنابراین ثبت نام کلیه افراد در این روش به راحتی امکان پذیر است.
  • در لاتاری برخلاف سایر روش های مهاجرت به آمریکا، افراد نیاز به داشتن ویژگی های خاص و منحصربه فردی نخواهند داشت. به عبارت دیگر، با این که ویژگی هایی مانند برجستگی ورزشی و علمی، سرمایه گذاری های کلان و یا سابقه کاری با سطح خیلی بالا از شرایط روش های دیگر مهاجرت به آمریکا می باشد؛ اما در لاتاری تنها فرد متقاضی باید دارای 2 سال سابقه کار و مدرک دیپلم باشد.
  • سایر روش های مهاجرت به آمریکا نیازمند جمع آوری و ارائه اسناد و مدارک بسیار زیادی خواهد بود. در صورتی که در ثبت نام لاتاری به مدارک زیادی نیاز نیست.
  • نیاز به پرداخت هزینه های ثبت نام و مراحل اداری و … خاصی برای شرکت در لاتاری نبوده و تنها باید اقدام به بارگذاری مدارک خود در سایت اصلی لاتاری نمایید. همچنین مدارک شما نیاز به ترجمه نداشته و فقط باید هزینه اندکی را صرف عکس لاتاری خود کنید.
  • به ارائه مدرک زبان جهت ورود به کشور آمریکا در صورت برنده شدن در لاتاری نیازی نیست.
  • علاوه بر آن، امکان زندگی کردن، خرید خانه، تحصیل و کار کردن برای افراد برنده شده در لاتاری در هر یک از ایالت های آمریکا وجود دارد.
  • همچنین برنده های لاتاری امکان استفاده از کمک های دولتی از قبیل کمک هزینه غذا، بیمه، مسکن و غیره را همانند شهروندان آمریکایی خواهند داشت.  

برای ثبت نام در لاتاری 2025 روی لینک زیر کلیک کنید.

https://dvprogram.state.gov

group3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *