هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
هلدینگ گروه سه
خراسان رضوی ، مشهد

SIAL پاریس، نمایشگاهی برای موفقیت در تجارت

SIAL پاریس، نمایشگاهی برای موفقیت در تجارت

نمایشگاه سیال (SIAL)

اولین بار در سال ۱۹۶۴ با همکاری گروه‌هایی متعدد شامل «کنفدراسیون عمومی تجارت غذا» شکل گرفت. در اولین نمایشگاه که در مرکز صنایع و تکنولوژی‌های جدید برپا شد ۲۶ کشور دنیا شرکت داشتند. این نمایشگاه که در{لدفانس}(La Défense) قرار داشت بخشی از هفته بین‌المللی غذا بود. دومین نمایشگاه در سال ۱۹۶۶ به اجرا در آمد و از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۴ در «مرکز نمایشگاهی دروازه ورسای» برگزار شد. در سال ۲۰۱۴ SIAL پاریس، وارد مرحله‌ای جدید گشت. دوره جدید این نمایشگاه در اکتبر سال 2024 (28 مهر الی 2 آبان 1403) برگزار می شود.

ویژگی های نمایشگاه SIAL

نمایشگاه SIAL پاریس شش نمایشگاه تجاری دیگر را هم گسترش داده که تمام اعضایشان در کشورهای چین ، امارات متحده عربی، کانادا و برزیل هستند. در سال ۲۰۱۴ گروه SIAL یک نمایشگاه تجاری جدید را در فیلیپین به نام «SIAL ASEAN» افتتاح نمود. بازدیدکنندگان و مسافران تور نمایشگاه های سیال از بخش‌های گوناگون صنعت غذایی مانند پخش، تجارت، خدمات غذایی و غیره حضور داشتند. حدود ۷۰ درصد از بازدیدکنندگان برای پیدا کردن محصولات جدید و تأمین‌کنندگان به آن سر می‌زنند. حدود ۵۴ درصد از بازدیدکنندگان برای قسمت پخش، ۱۸ درصد برای بخش خدمات غذایی، ۲۴ درصد برای صنعت غذا و ۴ درصد برای خدمات به این نمایشگاه می‌آیند.

اکثریت شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تأمین‌کنندگان محصولات غذایی کامل هستند. این شرکت‌ها به صورت انفرادی یا گروهی در نمایشگاه شرکت می‌کنند. ۷۹ درصد از شرکت‌کنندگان از خود فرانسه هستند و گروه‌های کوچک و متوسط بین‌المللی ۲۱ درصد باقیمانده را تشکیل می دهند.  

نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس (SIAL) از ۲8 مهر الی 2 آبان ۱۴۰3 در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار می گردد. نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس (SIAL) بزرگترین جایگاه رصد نوآوری‌های خوراکی در جهان است که به صنعت خوراکی کشاورزی، خرده‌فروشی خوراکی و تهیه غذای اداری و تجاری اختصاص یافته است. این نمایشگاه نه تنها فرصت چشیدن محصولات خوراکی و تضمین موفقیت‌های تجاری آینده شما را فراهم می‌آورد، بلکه به شما شانس ملاقات با شریکان تجاری جدید با نگاهی به مشارکتی پرثمر در آینده را برایتان ایجاد می‌کند. همه بخشهای فعال در صنعت خوراکی به خوبی به نمایش درمی‌آیند.

 نمایشگاه SIAL PARIS  ویترینی الهام بخش برای بزرگترین برندهای غذایی جهان است تا در این عرصه خودنمایی کنند. گردهمایی عظیم از جمعیت تولید کنندگان مواد غذایی، توزیع کنندگان، صادر کنندگان، واردکنندگان، عمده فروشان و خرده فروشان درپاریس رقم خواهد خورد.

دلایلی برای شرکت در نمایشگاه مواد غذایی SIAL PARIS

محصولاتی را انتخاب می کنید که در بزرگترین نمایشگاه مواد غذایی جهان عرضه شده اند.

بزرگترین بازار تنوع محصولات غذایی پیش روی شماست.

به دنبال شرکای جدیدی باشید.

جدیدترین محصولات و خدمات برای پاسخگویی به نیازهای جدید مصرف کنندگان جلوی دست شماست.

با ایده گرفتن از برند های جدید، هوش بازار خود را ارتقا دهید .

چهارراه بین المللی برای خریداران، تولید کنندگان، صادر کنندگان و واردکنندگان است.

SIAL پاریس، فروشگاه یک مرحله ای برای موفقیت در تجارت است.

شما می توانید در این نمایشگاه بین المللی SIAL PARIS (سیال فرانسه) که به مدت پنج روز برگزار می گردد ، مشارکت های جدید ایجاد کنید و ایده های تازه ای را برای جذب و حفظ مشتریان خود پیدا کنید.

بخش های اصلی در نمایشگاه  SIAL PARIS

محصولات منجمد

فرآوری مواد غذایی

مواد غذایی آماده

نوشیدنی ها

غذاهای دریایی

محصولات لبنی

میوه و سبزیجات

محصولات ارگانیک

گوشت

.

group3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *